مطالب مرتبط:
رونمایی از حریف تیم ملی فوتبال ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا + سند
جام ملت های آسیا| ایران 2-امارات 1
دولت تکلیف قیمت بنزین را مشخص کرد :: ایران تحلیل
اسراییل از اواخر آذر در حال بررسی و اقدام در مورد گسترش درگیری ها به حزب الله و ایران است / احتمالا انجام حملات بی سابقه تل آویو علیه اهداف ایران در سوریه و حزب الله در لبنان که با تلفات در بین سرداران سپاه همراه بوده، ناشی از تلاش دولت نتانیاهو برای بازکردن جبهه های جدیدی باشد / دولت
تنها مانع ایران برای رسیدن به قهرمانی جام ملت های آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 21:302024-01-24سياسي

راه آهن رشت - کاسپین عیدی دولت سیزدهم به ملت ایران است


استاندار گیلان، با بیان اینکه پروژه راه آهن رشت - کاسپین در مراحل نهایی است، اضافه کرد: افتتاح این پروژه عیدی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به مردم شریف گیلان و ایران اسلامی خواهد بود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه پروژه راه آهن رشت - کاسپین در مراحل نهایی است، اضافه کرد: افتتاح این پروژه عیدی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به مردم شریف گیلان و ایران اسلامی خواهد بود.

اسدالله عباسی امروز، 4 بهمن ماه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه راه آهن رشت - کاسپین، در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تاکید رییس جمهور درخصوص سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه راه آهن رشت - کاسپین، گفت: قطعه آخر خط آهن رشت - کاسپین از نظر فنی و زمانبندی مورد بررسی قرار گرفت و افتتاح آن عیدی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به مردم شریف گیلان و ایران اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن رشت - کاسپین در مراحل نهایی است، اضافه کرد: این پروژه تکمیل کننده کریدور شمال - جنوب و شرق به غرب بوده و نقش مهم و حیاتی در ترانزیت کالا و تجارت خواهد داشت.

عباس خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز، با اشاره به پیشرفت 94 درصدی پروژه راه آهن رشت - کاسپین عنوان کرد: این پروژه در بخش های ایستگاهی،


برچسب ها: پروژه راه آهن - پروژه راه - کاسپین - پروژه - ایران اسلامی - راه آهن - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن رشت - کاسپین عیدی دولت سیزدهم به ملت ایران است

راه آهن رشت - کاسپین عیدی دولت سیزدهم به ملت ایران است